Ute på landet

Såhär ser det ut på gården där jag bor en tisdag i december;


Kommentarer
Postat av: tobie

men shit förlåt! jag glömde bort att svara, glömmer alltid bort att svara på folks sms :( så det är inte bara mot dig.



asså känner mig så dum.. för varje gång det är på tal att åka ner till dig så får jag ngt förhinder eller till slut går det inte och tyvärr blir det väl så denna gången med för den helgen är jag upptagen :( i alla fall på fredagen o halva lördagen :(( förlåt. ibland har jag ingen koll, men har önskat mig en kalender i julklapp så jag kan skriva vad jag planerat in. hoppas du inte hatar mig nu:( förlåt igen och jag saknar dig!



ps. gillar dina hästar. :) hunden/hundarna(?) med....och hönan - fast de kan vara lite läskiga. Picka ut ögonen på en liksom. och dig såklart :D

2009-12-15 @ 17:30:35
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0