Fredagens aktiviteter

Jag vaknade av mig själv klockan sju, fast jag inte skulle vara i skolan förrän tolv.
Fingo rymde och var borta i en halvtimme innan mina föräldrar fann honom.
Jag skulle ta ut hästarna eftersom mor blev försenad när Fingo rymde.
Naomi dvs min systers häst blev jätte busig och sprang i sönder grinden.
Mor fick komma hem igen och hjälpa mig att laga staketet samt fånga Naomi.
Hon körde mig till skolan och vi hade en föreställning 13.20 som filmades och gick hyfsat.
Jag, Josefin, Calle och Bonnie drog för att äta pizza när vi hade typ tre timmars dötid innan nästa föreställning klockan 19.00.
På föreställningen var energin lite låg, men folk sa ändå att vi var jätte duktiga.
Sen stack vi till vinylbaren och hade lite premiärfest.
Kb var nästa ställe att hänga på, vi dansade och hade kul tills det stängde.
Sen drog jag och Gurkan hem till honom och låg och pratade en stund innan vi somnade djupt.

Min fredags outfit finns det tyvärr inga bilder på, men jag kan förklara det för er tror jag.
Svarta strumpbyxor
Paljettshorts från H&M
Min 'arg-tröja' från Zara
Vita converse

'arg-tröja' + svarta strumpbyxor + paljettshorts + vita converse

Ni får er nog en snygg mentalbild över min fredagsoutfit, hö hö...
Emh, hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0