Ett litet söndagstest

Om dig:
Namn - Maya Susanna Persson Rosengren 
Bor - Lite utanför Malmö, lite utanför Svedala, i Börringe.
Syskon - Syster, Matilda.
Ålder - Sjutton, men faktiskt arton om en månad.
född - 22 Janari 1992
ögon - Blåa med en brun fläck i det ena.
Längd - 181 cm
Sko storlek - 39-40
Höger eller vänsterhänt - Högerhänt
Stjärntecken - Vattuman
Hårfärg - Brunt, lite solblekt i topparna.

Dagens:
Låt - Bad romance av Lady Gaga 
Saknar - Min systeryster.
Kläder - Just nu? Underkläder.
Mat - Stek med bakad potatis.
Göra sen - Baka pepparkakor med mor, far och mormor.
Godis - Det var min frukost, nyttigt!

Svara ärligt:
Tycker du om att plocka svamp - Det kan väl vara mysigt, men svamp är inte så gott.
Tycker du om godis? - Ja-a!
Hur många gånger i veckan äter du godis - För många.
Äter du oftast nyttig mat -  Oftast.
Tycker du att du själv är söt/snygg - Ibland när jag lägger den sidan till.
Tycker du att du ger mycket komplimanger till andra - Jovars.

Är du nöjd med ditt förnamn - Ja, det är fint.

Vad är det sämsta hos dig - Att jag hatar att ha fel.
Vad är det bästa hos dig -  Att jag anpassar mig.
hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Ibland flera timmar, ibland inte alls.
Känner du dina grannar - Jadå.
Gillar du skolan - Just nu, jajamännsan - teaterperiod rockar!
Har du någon gång skolkat - Ja.
Spelar du något instrument - Nej, jag är ganska omusikalisk.
Sporter/aktiviteter har du gått i -  Jag har simmat, ridit och spelat basket.

Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Alldeles för ofta.
Tycker du om djur - Jag älskar djur, är uppväxt på landet ju. 

Brukar du?
Sova - När man ska sova, ja-a.
Ta mediciner du inte borde ta - Ha, nej.

Snusa - Usch, nej.
Använda svarta kläder - Jo, ganska ofta.
Lita på folk  - Nja, dem jag känner väl i så fall.
Drömma mardrömmar - Ibland.
Gå i kyrkan - Nej, jag har nog inte varit i kyrkan sedan min konfirmation.
Ljuga - Haha, ja-a det händer.
Vilja dö - Nejtack!

Har du?
För många vänner? - Nej, det skulle jag inte påstå.
Någon psykisk sjukdom?  Nä.
Skadat någon? - Av misstag, ja.
Färgat håret - För mycket, stackars mitt hår - men nu är det fint!
Några piercnings - Nepp.
Några tatueringar - Nej.
En dator - Om tomten är snäll så kommer jag nog det snart.
Gjort bort dig rejält? - Jämt.

Är du?
Snäll - Det tycker jag.
Snygg - Ibland.
Söt - Ibland.
Kort - Nej...
Klantig - Ganska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0