En dag för mig själv

och det har gett mig tid att tänka, det har faktiskt varit riktigt skönt!

Jag har kanske inte gjort så värt mycket mer idag, än just det, tänkt! Men lite kanske, jag har faktiskt städat halva mitt rum, vilket är framsteg (om jag får säga det själv, tror dock inte min mor tycker det), jag har tittat på bröllopsduellen, jag har gjort läxa, jag har varit ute och kelat med Ella-bus och jag har duschat. Heja Maya! tänker ni förstås genast och jag svarar självklart; Heja mig!
Nu ska jag bara skriva det sista på min läxa i Engelska C/Cambridge engelska och sen tror jag att det är dags för att sova, eftersom jag behöver min skönhetssömn.

Här är några bilder jag tagit idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0