Söndagsmorgon

Aaah, gäsp - klockan är 07.24 och jag är uppe för att jag ska, om femtio minuter, åka iväg till jobb. Det erkänns att jag inte riktigt är pepp på det här, men vad ska man göra? Dessutom var jag dum och lämnade min iPod i skolan, så nu får jag hitta något annat att underhålla mig med på tåget samt bussen. 
Jag och Henny ska i alla fall träna efter jobb och det är ju bra, även om jag känner att jag inte har ork till det heller. Ack man måste ju röra på sig en aning, annars kommer jag ju dö i förtid eller något - det känns inte bra liksom. 
Daaaamn, nu ska jag äta frukost (jag kan ju faktiskt tugga igen, 1 - 0 till mig) och sen ska jag packa ihop mina saker och åka til tåget! Önska mig lycka till! 
Quito min shito!   han är lika vaken som jag är.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0