orken räcker inte till

Jag borde plugga till idrottsprovet, jag borde skriva klart samhällsarbetet, men jag orkar verkligen inte.
Istället sitter jag här och gör sets på http://polyvore.com och väntar på att Sandra ska komma hit och umgås med mig. Buuhu, ni får väldigt gärna döda mig, eller åtminstonde lägga mig i koma i någon vecka.

Jag och min syster fick en inbjudan från vårt gamla dagis 20-årsjubileum idag, vet inte riktigt om vi kommer sticka dit... men alltid något man kan fundera på i alla fall.

Och bara så ni vet så är mina nya skor fina.
hejs!

 





















ett set jag gjort idag!
lovely
lovely by Luftbil featuring Monsoon sandals

Kommentarer
Postat av: tobi

snygga skoooooor!



Haha, the Hills är tråkigt men ändå roligt på något sätt, så lätt att fastna framför och bara sitta där och gloooooo, som en kooooo. :)

2009-04-15 @ 20:28:24
URL: http://itstobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0