Lördag

klockan är 16.55 och jag har precis kommit hem från stan efter att ha träffat Sandra och Mimmi. Vi gjorde inte så jätte mycket eftersom ingen av oss har särskilt mycket pengar just nu, jobbigt! Men när Mimmi drog iväg på en dejt köpte jag och Sandra glass och satte oss vid kanalen, aningen blåsigt dock och eftersom jag är dum i huvudet så hade jag bara en tröja och en tunn kofta över, bra där Maya verkligen - min förkylning jublar!
Jag ska snart in i duschen och göra mig ordning inför kvällens festligheter, då vi ska till Axel och kanske till en lokalfest lite senare, trevlans.

Igår åkte ju jag och Gurkan till lund för att chillkröka med Rustan och hans vänner, men det var aningen drygt... Jag mådde inte jätte bra och drack inte mer än ungefär ett glas vin - 50 kronor för ett glas vin nu när jag har lite pengar... kul! Ack, jag och Gurkan tog tåget hem runt elva och sen kom min syster och hämtade mig på centralen.

hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0