Godmorgon!

Snörvel, förkylningen har kommit på besök i min familj - både jag och syster samt mor och far har blivit förkylda nu lagom till att våren är kommen, vi har lika mycket tur som vi brukar. Tjoho!
 Jag ska snart iväg för att gå sista skoldagen den här veckan och det kan jag ju säga är jävligt skönt och ikväll bär det av till Lund för Gurkan och mig för att vi ska partaja med Rustan och hans vänner, trevlanstrevlans.

Men hörrni, idag är det ingen vanlig dag!
FÖR DET ÄR TOBIAS FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRA!
Jag hoppas att du kommer ha en jätte bra födelsedag och att vi ses snart igen, jag saknar dig!
grattis, Grattis, GRATTIS!

Tobias och Maya september -07!



nej, nu ska jag snyta mig och sedan gå till bussen som tar mig till skolan.
herrå!

Kommentarer
Postat av: tobias

TACK TACK KÄRA DU! :)

Pussellipuss!



krya på dig! :)

2009-04-21 @ 18:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0