sju månader

Wiiieho, idag firar jag och Robin sju månader tillsammans. Okej, detta kanske inte låter så orginellt, men jag måste ändå nämna att Robin är det bästaste bästa!

image4

Jag blev extra glad idag för att jag slutade skolan redan 11.45 (oh happy day) så jag kunde skynda mig hem till Robin så vi skulle ha mer tid ihop på vår månadsdag. När jag kom hem till Robin hade han precis gått upp, latmask! Vi gjorde varm choklad och gick ner till willys för att handla riskakor och pepsi, sedan gick vi ner till småbåtshamnen, la ut får filt och satte oss och myste. Det var helt kalasbra!

image5

efter den mysiga picknicken gick vi hem till Robin och tittade på film - I am legend.
Det var minst sagt en bra dag.

Robin, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0