sommar och bajs

Ojojoj, jag är verkligen dålig på det här - jag glömmer alltid bort att skriva, men jag ska skriva nu i alla fall.

Lite kortfattat om vad som har hänt
   siesta, riktigt roligt!
   träffat vår nya teaterlärare, dock ska jag inte ha honom i höst.
   fått manus inför hösten, jag ska spela Elise i den Giriga.
   sommarlov!

Häromdagen blev Robin nerslagen för att han 'tittade snett' på en kille, jag var dock inte där. Han försökte få tag på mig under tiden det hände, men jag som är så korkad hade inte mobilen på mig så jag hörde inte. Han ringde mig senare på kvällen och berättade vad som hade hänt, jag blev såklart så orolig att jag inte kunde sova och när jag väl kunde det så drömde jag mardrömmar. Dagen efter hade jag ingen skola så jag åkte till limhamn för att följa med Robin till doktorn, som tur var så var det inget brutet och han hade inte hjärnskakning. Stackars min älskling!
Jag hatar sånna personer, vad är grejen?! Slå inte på folk, framförallt inte på min Lobin.

Jaja, imorgon åker jag till Mallorca med mor och mormor. Häääärligt att komma ifrån svergie ett tag faktiskt! Fast of course kommer jag att sakna Robin som attans, men vi ses igen den 20 Juni då vi dessutom firar åtta månader tillsammans, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0