En midsommarnattsdröm

'det är svårt att inte gråta när jag tänker på oss två nu
för du var solskenet, jag var ensam'


igår firade jag och Robin att vi har varit tillsammans i åtta månader.
åh, jag är så glad - vad finns det mer att säga än JAG ÄLSKAR DIG!

fast egentligen så var det ju inte bara vår åtta månadersdag vi firade utan även midsommar (utan midsommarstång, dåligt!). Vi var först med Robins mamma hos hennes vänner och åt lite och sådant, de försökte tvinga i mig snaps (vilket min mor inte blev så glad över), dock lyckades de inte så bra. Efter att vi varit där i några timmar så mötte vi upp Charlie och Jonas för att åka vidare till Hildas fest i sibbarp, jag kollade dock fel på busstiderna så vi fick stå och vänta i en halvtimme på bussen, heja mig!
Men väl där blev vi mottagna av Hanna och Sandra som visade oss vägen till festen. Det var riktigt trevligt, även om jag fick ett helt glas colavodka över min kjol och jag råkade ta i spya - jag lovar det är bara min vanliga otur. 
Vi åkte hem vid halv två och jag sov hemma hos min darling, mysigt! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0